Friday, May 8, 2009

Lingkungan sehari-dua...

Assalamualaikum wbt...
hm..dh lama xmnulis,sbb cbuk sket la 2,3 ari ni..

pertama skali,broadband lmbat byar 1hari,tu pyah sket nk on9,huhu...

Ari rabu ari tu,drive g nilai selesaikan psal msin bsuh,tp xtau la camne,surat dh siap,tggu kputusan dri pmbekal je la...huhu..

ari khamis,aku bcadang nk blik umah nenek,so,beli la tket bas,blik changlun..
maklum la,jga nnek waktu cuti ni,dpat la phala gak...so..xg la aku kem...haha..tp, dlm pkul 10.45 sblum brtlak blik, teman baik aku call,cite psal kmatian arwah nenek die..Innalillahi wa inna ilaihi rojiu'n...
aku tumpang sdih..dh la die cbuk,dlm 2,3 blan ni..ak mmg simpati ngn die...
on the way blik kdah lak, 1lori minyak tergelincir,blog 1jlan..
so..trsekat la dlm 2jam kt ctu..ak smpai changlun pn dlm pkul 10mlm...
so ari tu..mcm2 prasaan ada, gmbira, sdih, simpati, ltih n mcam2 prasaan berbaur skali...
ok la,antara satu kurnian dari Allah,mmpunyai plbgai perasaan...
ada org tu,xde perasaan lak,lg truk kn...
so,bersyukur ke hadrat Ilahi,dlm ari ni,ak dpat byak pengajaran tntg kematian,kesabaran n lain2...Alhamdulillah...

Akhir kta...
jmpe lg ye...4,5 ari ni..
kt umah nnek la...

p/s:kpd sume pmbca hadiahkan "Al-Fatihah" buat arwah nnek shabatku yg tercinta...

4 comments:

Unknown said...

wei mu kutuk aku xde perasaan. cesh. haha.

Ggkins said...

haha..
ada org terasa ke..
huhu....

NAJIHAH NASAR said...

ya..btul. aku sokong. hadi mmg x de perasaan!!
en. ghafur, x baik x pegi kem. lpskan peluang blaja jdi pemimpin bejaye!

Ggkins said...

bkan begitu la puan najihah,sy ada urusan nenek sy skit..huhu..
"AWOK" haha....